Merhaba güzel anneler oğlum 15 aylık oldu ama geceleri gram uyumuyor, sürekli memeye kalkıyor öyle çok emdiğinden değil birkaç kez çekip bırakıyor sonra ayakta sallanıyor, bu böyle sabaha kadar devam ediyor yatağına koyduğum gibi ayağa kalkıp yine meme yine ayak 🤦♀️ Sorum şu ki emzirirken devam sütü veren varmı? Gece yatarken vermeyi düşünüyorum uykusu daha sağlıklı olur diyorlar, deneyimli anneler fikir verirseniz sevinirim teşekkürler 🌸