Arifcan Bebegimi az önce emzirdim gazını alıcaktım sarı birsey kustu nedir acaba bilen varmı 2 ay 17 günlügüz basına gelen varmı 🙁
Naciyedinc Bi foto atarmısınız balgam çıkarmış olabilir ki bu rahatlamış anlamına geliyor benim bebeğimde iki kez oldu şimdiye kadar doktorum balgam çıkarmış korkulcak bişey değil demişti 💖
Naciyedinc https://resmim.net/i/4KLrU https://resmim.net/i/4KPlO https://resmim.net/i/4K7PM https://resmim.net/i/4K1Jy https://resmim.net/i/4KTdE
Arifcan Naciyedinc cok tesekkür ederim canm allah ragzı olsun içim rahatladı cok kokmustum cok sagol ❤️🙏🏻