Prensesim05 bak şimdi sana anlatıyorum benim çok duzensizdi.
Doğum yaptım ilk 6ay hep 10gun gecikti sonra eşimin yanına geldim doğum kontrol hapı kullandım 2ay o iki ay zarfında düzenli geldi tam 29.gun geliyordu. Yan etki yapınca bıraktım bıraktıktan sonra adetim daha da düzensizlesti 2 sefer 45. Günde geldi bir keresinde 50.gunde geldi sonradan yavaş yavaş süre sayısı azalmaya başladı geçen ay 5gun geciktim 🙄 Allah’tan bu ay düzene girmeye başladı tam gününde geldi