Mrl06 Pazartesi günü 7. ay kontrolümüz vardı, doktorumuz bu ayda bebeklerde korku duygusu fazla olur o yüzden sürekli korktuğu için mız mız olabilir uykuları bozulur dedi. Bol bol sarılmamı ve yumuşak ses tonuyla konuşmamı önerdi. Bizde de öyle gece sürekli uyandı, gözü kapalı ağladı kucağıma alıp sakinleştirip yatırdım. Ortamızda yattı bu gece.