gul1994 Kızlar merhaba bu defa yardım istemek için yazmıyorum benim gibi doğumdan sonra saçı dökülen çaresiz biri varsa onun için yazıyorum😊Eyer biri varsa benim gibi yazabilir ne yaptığımı anlatayım😊🍀
DesorLiviya gul1994 doğum yapalı 13 ay oldu gitgide daha da dokuluyor avuç avuç dökülüyor ben bi çozum bulamadım
gul1994 Aynı durumdaydım bende kızlar çareyi sarımsakta buldum ama inanarak yapmadım hiç birşey fayda etmediği için yine fayda olmaz sandım ama öyle değilmiş gerçekten size yemin ediyorum 10 günde saçlarımın dökülmesi durdu eğer birinize yardım edebilirsem inanın çok sevinicem çünkü upuzun saçlarım 1 tutam kaldı tararken ağlıyodum okadar çok dökülüyordu
Mervecik1 Enise https://must-havess.blogspot.com/2019/01/yves-rocher-anti-chute.html Bu şampuanın çok faydasını gördüm ben canım
gul1994 Yarım çay bardağı zeytin yağına 5 diş sarımsak ezip koydum kaynattım 2 3 dakika sonra bi cam kavanoza koydum karışımı 1 hafta beklettim sonra saçıma sürdüm 1 saat tuttum 3 defa şampoanladım ben koku kalır sandım ki kalsa bile benim için fayda etmesi önemliydi ama kuruyunca koku kalmadı ve azaldı 2 ye yaptıktan sonra durdu
Enise gul1994 allah razı olsun senden canım hemen denicem kızım 4 aylık yeni dökülmeye başladı benimki şimdiden önüne geçiyim yoksa bu gidişle kel kalcam
gul1994 Enise benim kızda 5 aylık kafada saç kalmadı😂inşallah size de faydalı olur kel kalıcaö diye ağladım resmen