Alarakayaa Bol su, bestlak damla, humana çay, ara öğünlerde laktozsuz süt ve petibör bisküvi 👍🏻 Bir de dilruba hanımın mayya ürünü var onu kullanmaya başladıktan sonra mamayı tamamen bıraktım 🙏🏼 İnstagramda araştırın isterseniz. Şuan ürün tükenmiş ama aklınıza yatarsa gelir gelmez sipariş verirsiniz. Çayı da var momstok ama bana rezene iyi gelmiyor o yüzden faydasını görmedim fakat çok fayda gören var ‘anne odası’ bu sayfada yorumları okuyabilirsiniz. Psikolojik olarak o kadar kötüydüm ki ne yapacağımı şaşırdığım günler, pes etmeyi düşündüğüm günler olmuştu. Biraz da psikolojik olarak kendinizi telkin edin. Sütüm var bebeğime yetiyor bebeğimi çok güzel besliyorum şeklinde konuşun inanın psikolojik yanı çok ağır basıyor. Bana biri sütün az mı acaba? Yada mama ver doymuyor ! Dediği gün sütüm az gelirdi bunun bariz farkını gördüm inanın. Önce kendinizi inandırın sütünüze güvenin🙏🏼 Mama elbette zehir değil, hatta iyi ki var gerekli durumlar için ama bir damla bile sütünüz varsa onu arttırabilirsiniz🙏🏼 Doğum yapmamış, evlat edinen annelerden bile süt gelebiliyor. Her şey düşünceye bağlı güzel düşünün sütünüze güvenin😘😘😘😘❤️