10 aylık bebeğim var ben odada çamaşır katlıyodum o da yanımda oynuyodu sandalyenin altında koparmadıgımız poşetimsi şey vardı cıkardı ben elinden alana kadar tırnak kadar bı seyı attı agzına bı kaç kere öğürdü çıkarmaya çalıştı bende açtım agzını ama göremedim yutkuna yutkuna gitti sanırım sonra öksürüğü geçti ekmek içi verdim minicik rahat yuttu yarım saat sonra uyudu zaten gece çok geç saatti hırıltı vs yoktu gayet normaldi morarma falan da olmadı yinede korkuyorum sizce bı sey olurmu yaşayan varmı