ilknur_acr94 sağmak göğsün boşalması açısından iyi ama bebek gibi anneyi ememediği için vücut uyaran alıp süt üretimini o kadar iyi yapmıyormuş.yani bebeğin emmediğini anlıyormuş diyim sana. Tabi sağ yine ama 3 sağıyorsan 6 7 kere emzirmeye çalış. Yani bebeğinden daha çok pompayı kullanma