durununannesi2606 40 dereceye kadar yükseldi saatlerdir uğraşıyorum 38 e indi ancak. Hanımlar 8. Ayımıza girdik hiçbir aşı ateş yapmadı bu ne lanet bir aşıymış çocuğum mahvoldu. Başına gelen var mı bu şekilde ?
Meyra1 durununannesi2606ateş yükselmedi ama çoktan agladı saatlerce susmadı huysuzluk yaptı kustuuu bile yemedi bsey çok zor geçti. İlk dozlarında bsey anlamadık ama dün sonuncu dozda mahvolduk hala da aynı huysuz zor uyudu. Çok geçmiş olsun
Taze1mom durununannesi2606 bugün biz de o aşıyı olduk ama henüz bir ateşi olmadı çok geçmiş olsunn size 😞