Esrabz instagramda emzirme danışmanlığı die bi site var ,ordaki hanım yardımcı öşür inşh,ben cok geç keşfettim .cok zor emdi benim oğlumda ,3 aylığa kadar sağarak verdim ,meme almadı direndi,emmedikçe şiştiler 😓sağıp biberonla verdim 😫yanlış yapmşm .biberona alıştı beni iyice bıraktı ,derken sütüm azaldı.4 ayda bitmişti emme işi 😭sonrada buldum bu hanımı ,ama ben cok geç kaldım .belki size faydalı olur 🌹