Merhaba güzel anneler😘
şimdik benim size şöyle bir sorum olacak ki,şimdi benim kızım 20 aylık ve kendinde aşırı huy değişikliği var herhalde 2. Yaş yaklaşıyor sendromları geliyor tamam geçicez bu zamanlardan ama durum şöyle ki ben şimdi onun tırnaklarını ya uyurken keserdim daha küçükken yada normal keserdim ki şimdiye kadar etini kapmak kanatmak böyle birşey yapmadan hep dikkatli kestim. Ama şu aralar tırnaklarını kestirmiyor annemle yada eşimle tutamıyoruz yani kıyameti koparıyor bu huya sahip başka bir bebek var mı varsa anneler neler yapıyorsunuz inanın çizgi film açıyorum asla ama asla istemiyor. Birde ben onu şimdiye kadar yanımda hiç yatırmadım hep beşiğinde gündüz uykularında beraber yatardık sadece,son 1 aydır beşikte uyumak istemiyor yani uyuyor ama çok az ve hep kalkıyor ama benim yanımda yattı mı 1 kere yada hiç bu saatten sonra nasıl olacak bilmiyorum ve ayriyetten beni yanında görmedi mi hemen beni arıyor ağlıyor artık kimseyle durmuyor sadece ben annem baktı büyüttü nerdeyse beni görmedi mi ağlıyor. Böyle olan bebişler var mı yoksa da ne zaman düzelir🙁