Uyurken Bi anda hıkkkk diye ses çıkıyor dimi boğuluyomuş gibi, benimki öyleydi yani aman allahım yataktan bir kalkışım vardı kah düşerdim gözümü aşamadan çocuğu bir kaldırışım vardı sersem olurdu yavrum. Eh tecrübesizlik işte insan titriyor üstüne haliyle. Sonra Bi gün dedim bu nereye kadar böyle gidicek. Uykuda olmadığım sürelerde tıkanırmış gibi olduğunda biraz müdahale etmeden izlemeye başladım napcak diye baktım öksürüyor Bi şekilde yutuyo o tükürüğü, kusucaksa fışkırtıyor, halledemicek gibi olursa alıyorum ama halledemediği de olmadı şükür. Ne zaman yatırsam onu Allahım sana emanet diyorum biraz içim rahatlıyor vallahi🥺😪🥰