elifhanimm İkiside yumuşaktı süt olsa bile. Ama şu an sol göğsüm saat başı tek başına 120 ml süt çıkarıyor böyle değildim. İki göğsümden ancak çıkardı. 1 saat sağmazsam veya emzirmezsem çok sertleşip ağrı yspıyor,neden oluyor nasıl geçer …
mom0989 elifhanimm aynı göğüsü çok sık mı emiyor canım ? Sütünü sağdıkça memeler daha çok süt üretiyor. Nazar değmesin sağ at dolaba. Maşallah 🧿
elifhanimm Şu postu açarken 90 ml dolmuş bile kafayı yicem acımasa neyse de dünden beri hem emzirip hem sağım yapıyorum
elifhanimm mom0989 özellikle iki göğsümü de emziriyorum sürekli ikiside aynı olsun diye,duşa gireyim madem inşallah düzelirim
Naciyedinc elifhanimm ilk zamanlar benimde öyleydi 😁 hatta kıyafetim falan ıslanırdı ama terbiyelendi diyorlar şimdi yumuşacık 🤦🏻♀️😂
elifhanimm Naciyedinc ne zaman öyle olucam. Benim de yumuştu. Dünden veri körili makarna yiyorum o mu yaptı anlamadım ki bu sadece sütüm geldiği bir hafta böyle olmuştu..
Naciyedinc elifhanimm kaç aylık şu an. Ben dört aylık oldum ilk aydan sonra falan bitti ama göğüslerimin biri büyük biri küçük sol göğsüm daha şiş mesela emzirirken sızlar hep o sızı geçmiyor sanırım hiç o sızıdan sonra süt fışkırıyor
elifhanimm Naciyedinc 2,5 aylık. Normalde dediğin gibi sızlama ve sızma oluyordu ama burada mastit vb okuyunca bende mi oldum diye ürktüm çünkü şişlik ağrı. Ne zor şey şu annelik tüm vucudu evrim geçiriyor insanın
Naciyedinc elifhanimm öyle tabi. Sık sık sağın mastit olmazsınız inşallah ben ilk zamanlar banyoda sağıyordum sonra kendisi akıyordu bi süre