Kızlar şoktayım şuan. Oğlum çok uslu bir bebek, derdi olmasa ağlamaz. İlk günden beridir de çok emiyor hatta doymadığı için doktor tavsiyesiyle mama takviyesi yapıyoruz. 60 ml veriyorduk ve artı emziriyordum anca doyup uyuyordu. Bugün bütün gün huysuzlandı, kakasını yaptı, gazını çıkardı, çişini yaptı yine mızmızlanmaya devam etti. Uyumadı bir türlü.Ağzı hep aranıyordu, 60 ml mama verdik baktık olmuyo eşime dedim ki 30 ml daha hazırla bakalım belki doymuyor diye huysuzlanıyor.. Yavrum biberona öyle bir yapıştı ki.. Bitirdikten sonra gazını çıkardı şuan mışıl mışıl uyuyor. Çok şaşırdım, böyle bir şey yaşayan var mı?