Drysrht 5 aylıkken baba ile başladık, su an 10 ay 22 günlük baba, annne, dede, gel, ver, hadi, babannn(babanne), 1-2-3-4, atta, mama, bitti aklıma gelen kelimeleri…
5 aylıkken tam anlamıyla oturuyordu
5 aya 3 gün kala ek gıdaya başladık. anne sütü alıyorsa ve kilo alımı iyiyse (500 gr sanıyorum) 6 ayı beklemek tavsiye ediliyor. Kilo alımı düşükse ya da anne sütü almıyorsa son araştırmalar 17-24 haftalıkken başlanabileceği yönünde…
6 aya kadar yaptırmak istedik ama yaşadığımız yerde mecburi tek seceneğimiz olduğundan ve içimize bir türlü sinemediğinden hep kıyısından döndük. 4 aylıkken olacaktı yoksa🐣