Duru___34 Soruma zaman ayırıp cevap verirseniz beni cok mutlu edersiniz 😊 Hamile olup bebeğini emziren hanımlar gebeliğiniz önceki gebeliginize yani emzirmemiskenki gebeliginize kıyasla nasıl geçiyor aşerme bulantiları vs onlarıda soruyorum
Atike_0134 Ben gebeliğimi 6. Ayda ögrendim ve 7-9 aylık oğlumu emziriyorum ve hala emziriyorum kızım emmeyi reddettiği için hiç bi sıkıntı yasamadım doğumdan sonra da sütünüz yeni doğum yaptınız için tekrar cogalıyor zaten