Merhaba arkadaşlar size bi sorum olacak 3 aylık oğlum var sütümü sağarak vermeye başladım emmeyi kestiği için ama çok gelmiyor yarı yatıya sağabiliyorum yani 30-30 falan ilk sağdığım sütü dolaba koyuyorum daha sonra sağdığında üzerine ekleme yapan varmı yada ayrı ayrı mı dolapta saklıyorsunuz