Ahh o gaz yok mu o gaz ne seni ne bebeği uyutur . Damla kullanmıyorsun damlaya başlayabilirsin kendin gaz yapan yiyeceklerden uzak dur ekstra rezene,anason,kimyon çaylarını tüket hem sütünü artırır hem bebeğini rahatlatır ,bebeğinin karnına sıcak havlu koyabilirsin ama bence en güzeli kiraz torbası çok hayat kurtarır, bebeğinin de kendi ayaklarınıda sıcak tut, bebeğinin sakin olduğu zaman karnına masaj yapabilirsin , besledikten sonra gazı çıkart ve hemen yatırma 5-10 dk kdaha pışpışla kucağında evi gezin aklıma gelen bunlar umarım fayda görürsünüz