Mertcik Sezeryan sonrası sürekli bir hafta ileri atıyor adetim ama iki hafta geciktim bu ay ve hiç ağrım sızım başlamadı bile gelmeden hissettirir mutlaka. Düzensizlikler normalmidir yaşayan var mı