Sibelocak dün aynı şeyi yaşadık bizde öğlen bir buçukta uyandı ve gece saat 3 te uyudu onun dışında o saate kadar yemin ederim ki nerdeyse toplam 1 saat uyumuştur belki ama bizi mahvetti ağlama krizleri oldu çığlık çığlığaydı kimsede durmadı her yolu denedik en son sütümü sağıp biberonla verdim ve uyuyp kaldı saat 3 te sonra 6 da kalktı ve düzene girdi çok şükür allahım ağrısı falan var diye çok korkmuştuk artık biberondan sonra da uyumasaydı hastaneye gidecektik ilk defa böyle birşey oldu bugün 60 günlük oldu kızım