Benim kızımda uzun süre böyleydi maalesef uykusunda korkuyor,ağlıyor, çığlık atıyordu…Meğerse sebebi korkuymuş.Evimde çok fazla ayna olduğu için yürüteçte durduğundan dolayı kendini görüyordu aynalardan. Büyüklerimiz ne kadar uyarsada pek inanmiyordum açıkçası ama bir ara o kadar çok zivanadan çıktıki bu durum mecbur aynaların üstünü örtmeye kadar gittik…Ve ilk ortugümüz günden beri çok huzurlu uyuyor inanamasakta bu duruma,gerçek… Korktuğu bir şey varsa kesinlikle dikkat etmelisin eşya olsun ses olsun ayna olsun denemekten zarar gelmez 🌺