Aysentrn gamzeoguz3 Allah ıslah etsin dediğin gibi canım gerçekten çaresizlik çok kötü iki gün boyunca kaç eczane gezdim bulabilmek için bide herkesin bütçesi bir degilki alamayacak anne babalar var
gamzeoguz3 Aysentrn yani 1 ayda 3 mama markası değiştirdik çocuğum kabız oldu suan kimin umrunda kimsenin
Kmsal78 Aysentrn Suan kusmuyor ben hakiki zeytinyagi koyuyorum 1 cay kasigi suan Allaha sukur iyi yarim saat kucagimda bekletiyorum dik bir pozisyonda gaz olusmasin diyede 3 yada 5 cay kasigi rezene iciriyorum
DefneninnAnnesi Kmsal78 internette evolvia ar suanda var ama yine kaldırırlar zam zamanı hippte e bebekte satılıyor aklınınızda bulunsun aptamil gerçekten aşırı şekerli
Kmsal78 DefneninnAnnesi Hip baktigimda kalmamisti yarin gidicem yine bakicam artik herkes ondan almaya basladi sanirim burasida o kadar buyuk yer olmadigindan normalde bile bulamiyordum mamalari simdi hicten yok olmus
Aysentrn gamzeoguz3 hiç insanlık kalmamış ki herşey para olmuş geldiğimiz durum içler acısı rabbim yardımcımız olsun
gamzeoguz3 Aysentrn amin ama unuttukları el kadar bebekler laf anlatamayız sonuçta yazık hakkımız haram olsun
Aysentrn gamzeoguz3 öyle canım bizimki de sürekli arıyoruz bulamıyoruz bulsak da de fiyatlar da zaten ateş pahasına
gamzeoguz3 Kmsal78 canım senin ne sucun var herkesin sütü olacak diye birşey yok sen elinden geleni yapıyorsun bizim ülkede fırsatçı çok
Kmsal78 gamzeoguz3 Ya kullanmadigim yemedigim icmedim kalmadi gelmedi bu firsatcilarda boyle yapinca insan uzuluyor keske olsaydida muhtac olmasaydik diye napalim nasip
Akcabeytas Bizde evolviaar kullanıyoruz internetten farmagrosstan alıyorum ben 93 tl den 3 gün içindede geliyor bilginiz olsun zam gelmeden stoklayın derim
Aysentrn Akcabeytas bu arada sanırım Aptamil ar piyasaya sürüldü bugün bizim eczacı bugün yarın depodan gelir dedi sizde sorarsınız yine belki işinize yarar