Dyg_snsl logusaligi 40 gun olarak dusunmeyin uzayadabilir aksine kisaladabilir biz suan 2.5 ayligiz ama hala cok fazla piskolojik baski uyguluyorum kendime. Herseye aliniyorum , hemen kiriliyorumm, yorgun ve bitkin hissediyorum… yavas yavas toparlaniyorum tabi. Biraz daha bekleyin kendinizi strese sokmayin. Piskolojiniz ne kadar iyi olursa okadar cabuk toparlarsiniz. Ama hala devam ediyorsa mutlaka doktora danisin. Birde kan ilacinizi ihmal etmeyin.