Mavilimonnn doktor ikinci haftadan sonra günde 3-4 saat korse kullanabileceğimi söylemişti ve giyilebilen korseleri tavsiye etmedi. Belden sıkıştırılan korseleri tavsiye etti. Hemen her yerde bulunabilen ve fiyat olarak daha makul olan owli korse aldım. Ama emzirirken tabi ki zor oluyor, emzirmediğim saat aralığında takıyorum. Doğum sonrası ilk 40 gün göbeğin olması çok normal çünkü rahim toparlanması vakit alıyor. İçinden bebek çıkan organ eski haline gelmeye çalışıyor sonuçta.