Eftalyaninannesi Tam 3 saattir sadece ağlıyor. Susturmak için denediklerim *fön makinası,beyaz gürültü *banyo *izletmem normalde ama çizgi film açmak *evi milyon kez gezdirmek *2 kez kankasını da yaptı 3 aylık. Allah aşkına fikir verin daha ne yapabiliriz?
Gocmen Eftalyaninannesi ben şuan evin içinde arabayla gezdiriyorım 🥱 sadece uyuması için ama bence ağlamaya da çözüm olur
VERA19 Eftalyaninannesi Yaa Türkiye’de yaşamıyorum unutmuşum kusuruma bakmayın.İzin alamaz mısınız bir şekilde acaba bilemedim bende bebeğimde bu gibi durumları çok yaşadım da hep işe yarayan arabayla gezdirmek oluyordu
Eftalyaninannesi F-Betul valla çok zordayız babasi bana bakıyor ben babasına.. beynimiz durdu resmen😔
Woody Eftalyaninannesi Normalde öyle ağlamıyorsa bir derdi vardır Açşık, gaz.. Hastaneye götürün isterseniz baksınlar belki bir yeri ağrıtıyor
Patis Yabanci bir doktor var youtube da aglayan bebegi susturma yontemi. Kendi buldugu bir yontem onu deneyin isterseniz. Birde beraber banyo yapmayi denediniz mi
Woody Eftalyaninannesi Yazık dediğim gibi normal davranışı değilse beklemeyin. Aşırı gaz falan olabilir. İnşallah önemli bir şey yoktur
Ayseannesi Eftalyaninannesi biryeri ağrıyor olabilir ben olsam eğer bu ağlamalar çok olmuyorsa bir seferliğine parol verirdim ( ama sana tavsiye ediyorum diyemem şimdi linççinin biri yazar bana)