Zezeyimm Normal doğum sonrası kalan göbeğiniz için ne zaman başladınız korse kullanmaya ? Yada ne yapıyorsunuz
Pptya Zezeyimm ben 1 hafta sonra taktim ama havalr cok sıcak oldugu icin takmak cok zor geldi gobegimde kendiliginden gitti zaten