Aselyaren İyi akşamlar ya ben bir şey soracaktım benim kızım 3 aylık elini yumruk yapıyor bazen açıyor ama baş parmağını kapatmış bırakıyor başına böyle bı durum gelen oldumu
Mom0971 Aselyaren yumruk yaptiginda ac demekmis diye gormustum internette ve ne kadar dogru bilmiyorum 😕
Aselyaren Mom0971 ya hep yumruk değil zaten genelde açıyor bazen yumruk yapıyor ama baş parmağını kapatıyor açmaya çalışıyorum sonra geri kapatıyor doktora sordum bu durum tek başına bı sorun teşkil etmez dedi ama benim aklım takıldı
Mom0971 Aselyaren inan bilmiyorum kizimda yumruk yapiyor yuzune vuruyor ama acaba aynisi mi ben cok dikkatte etmedim aslinds
Gizem3506 Aselyaren merhabalar, benim de 3 aylık oğlum var aynı şeyleri yapıyor siz nasıl bir yol izlediniz? Başparmağını artık açıyor mu? İlk bebeğim ve hiç böyle birşey görmemiştim o yüzden endişeliyim.
CagrininAnnesii Benimki 6 ay 20 günlük hala yumruk yapıyor. Büyüklerimiz bu çocuk cimri olacak diyor sinir oluyorum 😂
Aselyaren Gizem3506 Merhaba evet bir zaman sonra açmaya basladi korkmaniza hic gerek yok ben bosuna korkmustum zorlanmistim
Gizem3506 Aselyaren çok sevindimm:) korkmuştum açmayacak diye inat gibi içeri çekiyordu hemen:) çok teşekkür ederim. Sağlıkla büyütün, iyi günler…