Merhabalar oglum 15 aylik bugun dr rutin kotrol icin gittik kan tahlili verdi. Kalsiyumu fazla cok mu süt iciyor dedi hayir dedim. Paket sütu kasdetti ki hic icmedi bile.Peynir cok yiyor mu dedi hayir dedim zaten sabah kahvalti bile yapaz zar zor. Bende dedim anne sutu iciyor fazla mi azaltiyim mi dedim. Dr da tamamen kes verme artik dedi. Kalsiyumu yuksek olan var mi ne yaptiniz nasil yol izlediniz?