Kizlar dogumdan 3 ay sonra asiri sac dokulmem basliyo ilk dogumumdada boyle oldu ikincisindede hamole kalinca gurlesiyo dogumdan 3 ay sonra bi anda dokulmeye basliyo ama oyle boyle degil baya bi akil verin lutfen bu gidisle sacim kalmicak basina gelen varmi geldiyse ne kullandinizda gecti arastiriyorum ama ne alsam karar veremedim alsam saçıma uycakmi iyi gelcekmi cok kararszim saclarimda kepek yok yaglanma yok normal telli bi sac tipi asiri kalinda degil incede degil fikir verirseniz cok sevinirim😬