Fevziyeakdmr Merhaba hanımlar 11 günlük kızımın 2 gün önce göbeği düştü bugün banyo yaptırdık banyodan sonra bir iki damla kan geldiğini gördüm. Az önce altını değişiyordum biraz daha gelmiş normal mi yoksa endişelenmeli miyim deneyimli anneler yazsın lütfen
Frozen Fevziyeakdmr benim kizimda da olmustu ama 2 kez. Minicik kan lekesi. Takip edin. Her defasinda kaniyorsa doktora gidin.
MelekAnnesii Fevziyeakdmr normal canim orada kan kalmıştır göbek düştükten sonra bizim 1 hafta kadR atletini kirletti sonra tamamen gecmisti
Ozgnce Evet normal canım bnm bebegm 6 günlükken düşürdü 4 5 gn boyunca kıyafetlernde kan lekesi oluyodu doktor 15 güne kadar normal dedi çok şükür geçti sonra
Fatmayazar962 Tatlım benim bebeğimde de olmuştu bi kaç gün takip ettim baktım ufak ufak var hala doktoruna yazdım resminide attım meğerse doğum sonrası bi iğne yapıyorlarmış onu yapmamışlar o iğneyi yaptırınca anında kesildi ve daha da gelmedi
Dilaelif Aynı durumla bende karşılaştım yıkarken kan gelmişti hiç korkmayın eczanede bebek dezenfektesi var göbek için ondan kullanın mutlaka iyi geliyo
EmineYilmaz Fevziyeakdmr devam ederse doktora gidin iğne yaparlar ama devam etmiyor korkmayın bizde de oldu