Kbrarslannnn canım lütfen bu piskolojiden biran önce çık ne demek sütüm gelmedi yetersiz hissediyorum.bu senin bilinçli yaptığın bir şey değil ki,benim kizimda emmedi 29 haftalık doğdu,uzun süre yoğun bakım ünitesinde kaldı,ve farkinda olmadan hep kendimi sucladim bunlar için.annelik böyle bir şey işte naparsan yap yetersiz olduğunu düşünüyorsun, çünkü bebeğin için herşeyin en iyisini yapmaya çalışıyorsun.buda iyi bir anne olduğunu gösterir.benim kızım da 22 aylık ve tamda anlattigin gibi. ama sen karsisinda sakin ve kararlı durunca çok daha iyi oluyor herşey,ve malesfki bende iki aileden Uzak farklı bir şehirde yaşıyorum bebeğimle yalnız ilgileniyorum.olsun bugünlerin tadını çıkarmak için elimden geleni yapıyorum, çünkü bidaha bebek olmayacak kızım,biranda büyüyecek ve bugünleri özleyeceğiz,bol bol sarıl öp kokla ikinizede iyi gelecek bu 💝