annecik344 Hanımlar lansinoh elektrikli pompa kullanan var mı? Aldım ama istediğim gibi kuvvetli sağmıyor sütüm az benim bebeğim meme emmiyor sağmak için aldım ama memnun kalmadım kullanan var mı acaba az diye mi sağmıyor yoksa cihaz mı bozuk
Ozlemelmas annecik344 Canım makineler genelde öyle oluyor sanırım bende kullandım pek bişey çıkmıyordu sütum yoktu benim ama yoksa makine çekim gücü güzeldi
Destina annecik344 ben kullandım hala kullanıyorum süt azlığından maalesef makine güzel bence çekimi ve çok can yakmıyor. İlk zamana göre kıyasladım ilk zaman yoktu az çıkıyordu şimdi istediğimi alıyorum
Ftmsnny annecik344 üzerinde +- var ayarlarına bakın kapaklar tan kapanmamış olabilir ben sorun yaşamadım
Nily annecik344 bende aynı derten muzdarıbım Sagınca cıkmıyor gogsumu sıktıgımda akmaya devam ediyor. Anlamadım🤷♀️ Cok memnun kalmadım acıkcası
Aysell Ben de kullaniyorum, kendinize en uygun ayari bulmaniz lazim dogru sagim icin. Brnim bi sikayetim olmadi, 8 aydir kullaniyorum
Incitanesi6835 annecik344 canim bana ablami .komşusu teklisini verdi ilk hasdanede bende sagacakdim sutum az oldugu icin damla damla gelmisdi simdi burda sut dolu oldugu zman gogus sert oldugu zman gayet gUzel sagiyo biraz sutle alakali sagmasi