Herkese hayırlı akşamlar troitlerim tehlikede sürekli bi yükseliş gösteriyor gözümde çok ağrı be baskı var. Ayrıca gözümde göz kapağım düştü biraz da olsa Ankara’da yaşayıpta benim gibi durumu olan varmı endokrin doktoru tavsiye edecek varmı lütfen yardımcı olursanız sevinirim veya ne yapmam lazım