Haminlar iyi akşamlar .kizim 3.5 aylik ama 3 gündür kakasini yapmıyor ya.cişli bez sayısı da 3 yada 4 .cok dolu dolu da degil.sadece anne sütü alıyor doktora gidilmeli degilmi.zeytinyağı icirdim masaj yaptim ama yine yapmadi..bebek rahatsiz da degil öyle ama neden yapmiyor ki