Merhaba güzel anneler, oğlum 21 aylık olacak, bazen iştahı iyi bazen hiç yemez. Bu sıralar diş sıkıntısı çok.Emzik tutmadı, mama içmedi.Gece sık sık uyanıyor memede uyumak istiyor hep. İkimizin de uyku kalitesi daha da bozuldu.Devam sütünü sadece gece uykuya geçerken vermek istiyorum. Önerisi olanlar paylaşırsa sevinirim.