Ya arkadaşlar yoğurt mayalamak ne kadar zor olabilir? Bu 4. Denemem ve yine tutmadı😠 yoğurt tutsun diye gıda termometresi bile aldım 45 dereceye gelince mayasını koyup karıştırıp sarıyorum ama tutmuyor😩 pastörize keçi sütü kullanıyorum. Süt zaten pastörize diye öyle yarım saat yok 40 dk felan kaynatmıyorum max 10 dk kaynatıyorum. Ondan mı tutmuyor? Ama o zamanda bütün yararlı proteinler felan ölmez mi? Yav bir bilen tarif etsin vallahi çok sinirlendim kendime😡