Hayırlı geceler kızlar..
9 aylık oğlum var ne yaparsam yapayım uyumuyor mesela 12 de uyudu ya 2 saat uyuyup uyanıyor veya o 2 saatı her 15 20 dk ile uyanıp uyuyor gozlerı kapalı hep aglıyo emzırıyorum veya bazen pışpışlıyorum sabahlara kadar oturuyoruz oyle bı aglıyo ki hem uyumak hemde uyumamak istiyor artık uykusuzluk dan harap olduk gücümüz kalmadı sizler uyku İcin neler yapıyorsunuz?