Zeliha66 Kizlar gaz yapmayan yiyecek var mı? Nete baksak hersey gaz yapiyo aç geziyorum resmen sadece kahvaltimi dogru düzgün yapıyorum.
Yagizmomms Zeliha66 Valla 2 ay hic bisey yemedim baktım hep gazlı hep gazlı. Şimdi herşeyi yiyorum çocuğun gazi azaldı 😅 çok ilginc
Milakizim Zeliha66 al benden de o kadar günde 2. Öğün yiyorum Sırf bu yüzden ya kahvaltı iyi ama akşam yemeği cidden eziyet 😖
[silindi] Canım her önüne geleni ye. Çocuğa Gaz yapar diye korkma. Çocuk gazada alışsın. Herşeyden vitaminini alsın. 😉
Zeliha66 [silindi] ay haklisin canim ama o kivraninca ben cok kötü oluyorum hic yemiyorum degil ama doyasiya yiyemiyorun 1 2lokma alirsam anca🙄
Momyturna Yagizmomms en çok gaz yapan şey stres . Biz rahat olunca çocuk da rahat oluyor gazı olsa bile rahat çıkarıyor
Zeliha66 thelake öyle ama yiyecek bisey bulamiyorum😏 elimi uzattigim hersey gaz gaz dün az bisey ıspanak yedim hemen süte etki etmis
Sermel29 [bilinmeyen] kuru incirin çekirdeği gaz yapıyor diyorlar ? Ne yapalım yiyelim mi yemeyelim mi
Zeliha66 Milakizim ayy hic sorms hani emzirirken kilo alanlar nasil aliyo aceba merak ediyorum. Ben zayifladim 20günde aç kala kala
Kayrarel Zeliha66 ben emziriyorum diye canım ne istediyse yedim doğum yaptığım kiloma çıktım yine 🤷♀️
Milakizim Zeliha66 keşke bende zayıflasam 😊 Nutella ekmek 2 saniyede atıyorum ağzıma canım hep şekerli bişeyler istiyor 🙄
Zeliha66 Papatyam aceba gaz sorunu tamamen kac aylikken kayboluyo🤔 bende 1 2lokma almaya calisiyorum ama karnim doyasiya yiyemiyorum hic biseyden ac geziyorum resmen
Papatyam Zeliha66 kızım kırk i çıkınca yine inanılmaz gaz i vardı ama rahat çıkarabildiği için herşeyi yedim
Zeyneb Zeliha66 2.ay bitince rahatlamaya basliosunuz ama gene de dikkat etmk lazim mesela benimkisi 4 aylik hala yesil mercimek nohut gibi bana gaz yapan seyler falan yedigim gunler bebe de uyuyamior geceleri
almilakucuk Normal yediklerimin hepsini yiyorum. Bence gaz yiyecekte değil bebekle alakalı bir durum çok şükür gaz sorunumuz yok kola kuru fasulye mercimek süt hani gaz olabilen herşeyi yedim :D
Acemianne23 Rezyana bitkisi var onu demleyip günde 4,5 kere içiriyordum qaz sancı hepsi ortadan kalkdı maşallah şimdi 10 buçuk aylık oldu
Zeliha66 Acemianne23 ayy masallah aktardan rahatlikla bulabiliyo muyuz? Bebek dogdugundan sonra mi basladin icmeye