Crn123 Saglik ocaginin verdigi bu ilaci bebegine kullanan varmi cok suphede kaldim verip vermemk arasinda kanserojen madde icerdigini soyluyor çogu kişi
yeymnmmm0 Crn123 ben kullanıyorum evet çoğu kişi kullanmıyor. Ebeye sordum paraben var ama sıkıntı olacak miktarda değil dedi kani da düşük çıkıyor bebegimin kullanıyorum
Fatmaclk Crn123 bende kullandım ama bebeğimin kakasında küçük benek benek kırmızı noktalar oluştu kan mıydı emin değilim Bi kaç kişi daha yazmıştı kakada kan diye sonra bıraktık olmadı Bi daha.