Merhaba anneler 7.5 aylık oglum var. 1.5 aydır ek gıdaya geçtiğimizden beri gıdıgının o bölgeler kızardı alerjik gibi doktora vs götürdüm süt ürünlerini kestik pek bisey vermiyorum ama bi kızarıklık sönüyo bi çıkıyo garip bi sekilde hipp combiotic 1 kullanıyoduk 6. Aydan sonra 2 numaraya geçtik acaba 2 numarası mı yaptı veya nadiren bizle masada oyalanırken ekmek oluyo elinde o mu yaptı aklıma en sonunda bunlar geldi sorunu çözemiyorum bir Türlü basına gelen var mı