F-Betul Aslihn Ben şoktaki piyale markadan memnun kalmıştım ama kendim yaparım derseniz mikserle evde pastacı kreması yapılıyormuş bildiğiniz evde yaptığımız muhallebi tarzında bir karışıma sıvı krema eklenip çırpılıyormuş. İnternetten bakmanızı öneririm.
Dmt-01 iki_prens_annesi ben okadar uğraşmıyorum ya tencerenin içinde soğuyunca kremasını koyup iyice çırpıyorum yine lezzeti muhteşem oluyo yoksa bende uğraşamam öyle
iki_prens_annesi Dmt-01 bnde yapsam senin gibi yaparm anck bide aklima sey takilfi krema yok bnde sivi santi yazmi krem santimi demek istedi sef bey 🤔🤔😆
Liyosunannesi Dmt-01 bende deniycem bunu eşime harf pasta yapıcam onun içinde olur heralde dimi ? Bide ben pek yumurta kullanmam bu tarz tariflerde, koku falan olmuyo demi
Dmt-01 Liyosunannesi olur olur krema çok güzel herşeyde kullanılabilir yok hiç yumurta kokusu olmuyo ama bir yumurta kullanabilirsiniz tarifte iki yazıyodu sanırım bir tane koyarsınıx ben bir tane koyuyorum
Dmt-01 iki_prens_annesi videoda dikkat ederseniz sıvı bişey koyuyor krem şantinin sıvısıda oluyo demekki ben krema kullanmıştım krem şantiyle nasıl olur bilmiyorum denemedim yani
Bsecill Aslihn ben süt un şeker nişasta ile pişirirek yapıyorum sonrasında 1 paket krem şantiyi soğuk sütle çırpıp pişirdiğim kema soğuduktan sonra buluşturuyorum mikserliyorum harika bir tadı oluyor