Nihal1 dikişli eriyen dikiş dedi doktor iyi geçti şuan 2. Günü birazcık şişlik ödem olur demişti doktor sanki çok ağrısı yok gibi arada bir mızmızlanıyor ama yanında biri olması gerekiyor altını felan değiştirirken ayakları hareket ettikçe vuracak diye korkuyorum