momsaylin yaa nee güzel ben mama ya da başladım mecbur çocuk doymuyor diye sagdigimda o kadra az çıkıyor çocuk emerken daha az emer diye ki zaten emerken uyumaya başlıyor mayisyor o zaman diyorm doymuyor, elle zor olmuyor mu baya uğraştıri ve acılı olur , bende günde bir kere vs sagiyorum emsin diye ama süt pek yok işte ☹️ üzülüyorum