Arkadaşlar nolur bişey deyin ben anlamıyoruö bi bebek hiç mi durmaz ya zorla uyuyo odadan cıkınca uyanıyo ne pusette duruyo ne beşikte ne oyun halısında emziği atıyo ne iş görebiliyorum ne biley ben anlamadım uyurken bile sürekli hareket edıyo zorla kendini uyandırıyo yukarı komşunun sesine kapılarını kapatmasının sesine bile uyanıyo suan 3 bucul aylık valla sarhos gibiyim ev ocak perişan cok bunaldım🙄😌😞 böyle olanlar varmı