Bebeklerde ates 38 oluncaya kadar fazla mudahele edilmez. Bi dus aldir. Guzel bi masaj yap. Fazla usutmemesini saglayarak soguk kompres yap. Dis cikariyo ola bilir. baka biliyorsan bi bogazina bak belki bogazi sismistir. Benim kizda oyle ateslendi bademcigi iltihaplanmis. Bi anda atesi cikti 38.2 olunca popodan şam koydum. Yarim saate indi atesi. Bi de genel davranisina bakin. Oynayip guluyorsa yani normal herzamanki gibi davraniyorsa korkmayin. Kizim 37.8 atesle at kosturuyordu 38.2 olunca kucagimda miyisti ve sizlamaya basladi. O yuzden ciddimi yoksa dismi anlaya biliyorum