Bu hastanelerde değil ama benim doktorum liv hospital’da Doç. Dr Bora Coşkun. Ikizi var Doç. Dr.Bugra Coşkun. Ikisi de muhteşem doktorlar. Kendi eşlerine nasıl yaklaşıyorlarsa size de aynı şekilde davranıyorlar. Ben geçen sene talihsiz bi şekilde ikizlerimi kaybettim. Zubeyde Hanım hastanesine gitmiştik acil vaka olarak, sabah 5te başladılar gün boyu ikisi de surekli beni görmeye geldiler. Her an anlık bilgi alıp eşimi bilgilendirdiler. Hakları ödenmez. Bu sene çok şükür kızımı sağ salim kucağımıza aldık, Bora hocam sayesinde.