Merhabalar. 6 ay 19 günlük kızım yaklaşık on gündür falan ishal. Ama günde iki kez şeklinde ve tam sulu değildi. Tadımlardayız ek gıdada ama aynı zamanda diş dönemindeyiz. Ateş halsizlik falan yok çok şükür ama nereden baksanız 15 gündür falan git gelli bi ishal durumumuz var. Hiç başına gelen var mı? Doktorumuza sormuştum diş dönemi ishal ve besin reddi normal demişti. Ama kafama da takılıyor. Bugün üçüncü kez aşşırı su gibi aldım bezini. Hiç pütür yok neredeyse. Lütfen yardım eder misiniz? 🥺🥺