Klnccc Bebeğim 2 gün önce 6 aylık aşısını oldu sol bacağı vurulduğu yer şişmiş ilk defa böyle oldu normal mi şişmesi
Alisasevgi Klnccc aşı yerinde şişme kızarıklık olabilir Tüm aşılar için geçerli cok tedirginseniz doktoru ile paylaşın fotoğrf çekip
Crn123 Klnccc bizde 6 ay aşisini dün vurulduk cok sukur birsey olmadi ama korkamayin iner o beze yapmiştir
Frozen Klnccc sabah olucaz biz. Asi sonrasi oluyor ama. Cok cok rahatsiz edecek sekildeyse bilgi verin doktorunuza