Dilruba 20 günlük bebeğim var.. Sağlık ocağı devit-3 verdi ama onun gaz yaptığını ve iyi olmadığını öğrendim araştırdığımda siz ne kullanıyorsunuz ve miktarı nedir ?
Ayca11 Dilruba wellcare kullanıyorum ben bir fıs günde kızım yarın 2 aylık olacak 10. Gün itibariyle kullanıyoruz
1melekannesi Dilruba bizde wellcare kullanıyoruz daha önce burada post açıp öneriler üzerine almıştım bende 56 günlük olduk 20. Gün itibariyle başlamıştık
Gulsahgok Dilruba bende için de paraben olduğunu öğrendim bugün sağlık ocağı hemşiremi arayıp sorduğumda onayladı welcare sipariş verdim eczaneye yarın getirecekler katkı maddesi yok dediler bakalım deneyecem