Bence acele etme. Sizin kadarken bende çok kafama takiyordum neden dönmüyor diye. Kızım şuan 6 ay 11 günlük. Yeni yeni başladı dönmeye. Çocuklar kendini ne zaman hazır hissederse o zaman yapıyor sanırım herşeyi. Şimdi de emeklesin diye can atıyorum ama totoyu kaldırmak zor geliyor hatuna 😂